tja, tips på sommar resor

hej, jag har varit på möja i två dagar. det var kul. jag var i långvik.  Man kan göra så mycket. Bada, åka båt, läsa min blogg...(såklart ) det var kul. jag hängde med syrran och hennnes kille och hans familj. det var två bra dagar.
vi åkte den vanliga vaxholmsbåten ut till möja men hem så åkte vi en lite finare båt som heter cinderella 1. vi bodde på vandrarhem, ganska fint....det dåliga var (A. ute dass. (B. det var en gammal skola. (C sovrummen var så fejkade. jag har tyvär ingen bild. men ni kan få en karta över möja.
kan ni hitta långvik. det ligger högt upp.
 
på gotland brukar jag vara på sommaren, i lickershamn.mormor och morfar bor ju där så vi bor hos dem.ja. fint är det.
 
 
jag var och campade på öland. det var kul. jag sjöng kareoke, det gick bra. kännde mig så cool den dan!
 
 
ja,snart är mitt inlägg slut men innan det....så ska ni få se en glad bild.
 
 
jaha, hejdå! ses i nästa inlägg

Kommentera här: