tja alla älskade läsare

tack alla läsare jag är glada att ni finns!  här kommer nog bli ett LÅÅÅÅÅÅNNNNGGGT inlägg.
bloggkram
ni undrar nog varför jag är så glad?!
jag har tänkt på en sak!
om inte NI hade börjat läsa bloggen så hade jag haft tråkigt
och då hade min blogg inte varit en sån speciel sak för mig.
ni är en stor del av bloggen..nästan den största
förlåt till mamma och pappa för att när ni läser den är det inte samma sak.
det är roligare med alla andra som komenterar och läser och
inte kan gissa vad det hadlar om.
TACK ALLA FINA LÄSARE!'
jag hoppas att ni fattar hur stor dell av bloggen ni är.



NU NÅGOT ANNAT




jaha! jag vet inte rigtigt vad jag ska skriva om...men...ni kan få några lyrics på en bra låtar.







jaha! välj er favorit och skriv gärna en komentar.







nu ska jag skämta lite med några skämt och roliga saker


hur ser man skilnad på en svensk och en norsk sjöman?
svar: den norska har ögonlappar för båda ögonen.                  

en man har hört om en cowboy som sknar häst och mannen frågar cowboyen:
-vill  du köpa min häst? den kan springa 20 mil utan rast.
-låter bra. svarar cowboyen. men jag bor bara 2 mil härifrån

-men pelle sen när har du skaffat glasögon?!
- sedan jag sprang in i köket och slog ihjäl 3 russin med flugsmällen.

två flickor satt och pratade om smink.
" vilken fin ögonskugga du har"sa den ena "är det max facktor? "
"nej!" svarade den andra " det är svängdörren på ålhens"







jaha. det roliga måste ta slut nu<!



sorry

men här är lite annat kul.
jag vill veta ....vilka disneny figurer ni gillar bäst?




gillar ni....




kalle och kajsa anka?!




eller



musse och mimmi pigg?



eller någon av de andra





min favorit är inte så populär men den är en rigtigt gullig film




den är gullig


ja ja! nu orkar jag nästan inte skriva mer
ses. hejdå och allt
glöm inte skriva vilken ni gillar bäst



1 Dorran:

skriven

jag gillar ganska många

men aristocats katterna är riktigt gulliga



knattarna och magica de hex är också favoriter

2 heddan:

skriven

jag gillar alla men jag älskar musse pigg

Kommentera här: