hej, nu är det höst

hej, jag funderar på att ha en tävling. nu är det ju höst och det blir mörkt och man vill gärna ha något att göra. då kan ni skriva till mig, ni kan skicka bilder eller skriva dikter eller någon video....(obs! vieon måste ligga på youtube för att kunna publiceas på bloggen.)...okej, jag har några regler sedan visar jag hur tävligen går till
 
 
A) ta inga exemplar från nätet, om jag misstänker en bild googlar jag på motivet.
B) lämna högst två exemplar
C) du måste gjort saken själv.
 
så, jag kommer att ha ett pris,frågan är vad för pris, om du inte sriver signatr under din skapelse så blir den ogiltig. och du kan därmed inte delta i tävlingen. den bästa skapelsen kommer att vinna, jag ska skaffa fram en jury, på tre personer, topp tre av skapelserna, hamnar på bloggen. hoppas ni är motiverade. gå ut och fotta, filma och gör vad ni vill.
 
 
KRAM, fredda
 
 
 
 
PS, ser fram emot att få se era bilder....!
 
1 Ninni:

skriven

Tja fredda, vgd jag vet inte hur jag laddar ner bilder på bloggen?
KRAM

Svar: går tyvär inte
Fredda Hellenberg

Kommentera här: