Grattis,Nora!

Helloj!(<<Det betyder typ hej.)
Idag ska jag på 2 årskalas! Som ni kanske vet är min mamma faktiskt ihop med en tjej. Hon heter tina ( Hej, Tina! )
Det är helt ok för mig. Hon får väll gilla vem hon vill. Visst finns det saker som är lite jobbiga men så är det ju men biologiska föräldrar också.
I alla fall...Tina har ett barnbarn ( EGENTLIGEN HAR HON 4 MEN....) Hon heter nora och har precis fått en lillasyster. Nora är två år och har sitt födelsedags kalas idag. Vi kom även förbi på hennes riktiga födelse dag. Hennes lillasyster är bara 6 veckor och super söt. Nora är också super söt.
 
Jag är så spänd för kalaset. Jag har klätt mig i en klänning som är super färgglad. Jag fick den av pappa! Jag brukar inte klä mig i så ljusa färger (för jag vill ju faktiskt bli lite av ett emo) men det passar ju på ett barn kalas.
 
 
Jag vill också berätta lite sorgliga saker...I min klass har jag två tvillingar. Dem är mina bästisar. Deras kanin ska avlivas idag....Jag hoppas att det går bra. Det kan vara svårt att komma över ett dött djur. Och jag vet att deras kanin; Mimmi , har mått ganska dåligt väldigt länge så det kan nog vara bra. Jag önskar er lycka till!
 
Pöss på er...
 
 
1 CookieGirl (eller la Duckie you know, Me):

skriven

Bra du har blivit på att uppdatera Fredda! ;) Barn kalas, kul. Min kusin Elin (inte Elin, en annan Elin) fyller/har fyllt 2 år nu i Oktober. :)

Svar: Roligt!
Fredda

Kommentera här: