syrror ska alltid försvinna...

mina syrror har precis flyttat! det är det konstigaste som hänt. vi flyttade de sista sakerna idag! alltså den 5/2.
jag har kännt mig hopplös men...ja, ja man får väll vara glad för deras skull! tydligen ska man allltid det :(!


så här känner jag! 

 ena syrran är 24 år andra är 23. hoppas ni läsare har det bättre! men jag mår :S ni ser liktsom! det är sååååååååååååååå mycket som ändras nu! jag årkar inte!!!!!!!!!!!!!
så att ni vet är det bara som jag känner just nu!
men jag har kollat med syrran
och jag hälsar på alltid när jag har tid!....och kan!
det är jag glad över! att de nästan alltid har öppet för mig!
liktsom mamma och pappa....hmm...det är på ett sätt lättare att prata med sysstrar. om ni fattar! det finns ett band emellan oss som gör all kontakt lättare! det gör inget om ni inte fattar men ja,ja! det känns bättre när jag skriver så....det är ett ganska långt innlägg....!
hoppas ni läser och förstår hur det är för mig nu!

1 Evelina:

skriven

Du är så välkommen hit =)

Tänk att du har en egen blogg, då kan jag ju läsa här om vad du gör på dagarna :D

Håller ögonen på dig nu syrran ;)

Kom och hälsa på snart!

Kommentera här: