INTERNET RAST

hej, alla läsare! okej jag har lite saker att säga, vi har fått en ny person till juryn, det är INGRID!!!! ok, nu ska jag säga vad den andra saken är,
om ni tittar på tiden då jag skrev dethär inlägget så ser ni att jag skriver under skoltid, eller att jag är sjuk, nej så är det inte. jag ska förklara...jo det var så kallt och regnigt ute så vi fick gå in i dátor salen, lyxigt va?!
jag gick genast in och bloggade, jag vet inte vad jag ska ta för bild till er nu, så nu så får ni en annan gammal bild, njut av  den!
som den här, den passar till vädret, REGN SUGER!
 
nu så lyssnar vi på musik och surfar på nätet, och nu ska jag spela lite,
 
 
ses efter skolan
1 Ellinor:

skriven

Vad lyxigt att få sitta vid datan en hel rast asså ville bara typ skriva en kommentar ser lite bättre ut världens bästa kusin

2 Ninni:

skriven

Jag kommer ihåg den där rasten. det var roligt att vara inne på en hel rast! skönt att vi har rast verksamhet i skola! kram

Kommentera här: