har ni hört om....Axoloten?!

visste ni att det finns ett otroligt, överdrivet, fulsött och konstigt djur som heter...axolot! det är sjukt på alla sätt .kolla på fotot
gullig och ful.
där ser ni...visst är den...crasy...m.m
jag vet inte hur den lever eller så men...jag vill ha en....jag tror de kan vara en stund på land
ska kolla google.....


bla bla bla...över 24 grader är strässande för dem...bla bla bla...WOW de lever länge...6-10år...wow!
tänk på att kolgrodor och större fiskar biter gälar av dem typ...de föredrar levande föda...



det var det jag fattade....hi hi....



ja ja. det var en kul sak



hejdå.....







ps. KOMENTERA....NU!!! go go go...! ;)

1 leia.e:

skriven

det stavas crazy!

2 fredda:

skriven

jag skrev crasy....utan z...men jag bryr mig inte...bara folk fattar

3 heddan:

skriven

ja det var ett konstigt djur eller snarare är ett konstigt djur

4 heddan:

skriven

snälla freddy kan du komentera mina kommentarer för jag känns så utanför

Kommentera här: