glad sommar

ja nu är midommaren slut och n är det midsommardagen. är på gotland är väderlägsrappporen "RENGN".
det har rengnat hela natten men nu på morgonen så har vi lite så droppar. men föråt...ni vill nog inte höra om vädret.
om du blir blöt blir du sjuk
 
 
men ni vet det där om att lägga blommor under kudden. det funkade inte det här året. jag vaknade flera ånger inatt ooch drömde om flera olika killar, betyder det att man ska skilja sig eller?!
Fast även om det inte funkade så finns det en kille som jag nog är lite småkär i och nej klabbe..inte dig.
vad drömde ni? och funkade det......skriv svar i komentar.!
 
1 hedvig:

skriven

jag glömde att göra det men jag skulle nog bara drömma mardrömmar

Svar: OJ, vem ska du gift dig med om du drömmer så
Fredda Hellenberg

2 fredda:

skriven

ha ha. din man kommer nog inte vara så snäll. nej jag bara skoja. du kommer nog få en cool kille

Kommentera här: