snart sommarlov

vi har ju snart sommar lov. jag tycker skolan slutar sent när det gäller sommarlov. det är nästan som om de försöker hålla kvar oss med mening....men så är det nog inte...eller?!
här är iallafall några somriga låtar...eller bra låtar.

hitils har vi fått in en brättelse. den är skriven av ingrid.123 i min klass.
här är berättelsen:
Det var en tjej som älskade sin mobil. Hon använde den jätte ofta. hon messade, hon ringde, och spelade!
Men en dag märkte hon att hennes mobil bara blev helt plötsligt svart. Ånej!!!!!
Hon blev jätterädd och bara sprang runt överallt!
Men sen var hon lung och tänkte att den var sjuk!
Så hon gick till doktorn. och han sa att mobil var död!
Oh... vad hon grät.
Men då sa läkarn:
Du behjöver köpa nytt batteri.
Va!! sa hon. ÅHHH... tack & lov.
när hon bytte batteri var allt som vanligt igen!


vi har en och det var en historia jag inte tänkte på.
men nu vill jag  ha fler. snälla



glöm inte
denna bild
rnare-med-bl-bralor-som-snor-en-mobil




okej
tips och regler finns i inlägget
"HEJ ALLA GLADA LÄSARE"



börja skriv



ps. jag kommer visa top listan när jag fått in llite sagor och historier

Kommentera här: