FETT skum dag

jag vaknade tidigt. typ 10,00 suck.
på dagen så stadade vi, det var skönt att få ner lite saker i källaren. min hylla är nu ren.


det som ligger i regnbågsfärg årdning är pennor. noga sorterade. jag gillar att måla oc rita man kan utrycka sig utan att behöva prata.
här är några bilder som jag ritade igår. nice...

Dorto var den som hjälpte mig med pennorna.hon och jag ritade också en bild av våran klass

förlåt, man ser inte så bra

på kvällen,innan jag skulle sova, så var jag lite hungrig så jag åt lita pasta med smällt ost. osten var så god så att jag satte in en skål med bara ost i micron. när jag tog ut den så hadde allt fett i osten börjat koka och såg ut som typ gult ost vatten



jag åt osten, Gott
jag drack osy vattnet, Gott
förstod att det var fett, Äckligt

okej, godnatt



ville bara hälsa till mina vänner och dem skumma gatupoliserna.
klatt.blogg.se




Kommentera här: