Hemma

Hejsan!
jag vet att jag inte har skrivit. Förlåt!
Men idag kom jag hem från Norge där jag lämnat syrran som var på besök. Hon( Freja) bor i Norge och spelar fotboll där. vi hade tre mysiga dagar i hennes hem och Norge är  riktigt fint, även om vädret sviker ibland.
Sen var det jobbigt att lämna Freja eftersom det är så långt innan vi ses igen. på vägen hem övernattade vi på en camping. det var i Filsbäck.vi hade tält och sovsäckar.
Nu är jag ihopkrupen i soffan. pappa ser på fotboll och jag ser på ettan. det är morden i midsummer.  Mysigt
 
eftersom jag inte skrivit så mycket så får ni två stycken av Freddas tips.
 
Tips om: okända,söta djur
 
1. trubbnäsapa
 
2.  sandkatt
 
3.  axelott
 
Tips om: bio snacks
 
1. snaks, Sour Cream and onion
 
2. ostbågar
 
3. popcorn
 
snart ska jag till mamma och vi ska på kattutställning. vi ska ställa ut min andra syrras nya katt. Han heter Optimus och är väldigt fin. jag tror att det är hans första utställning men jag är inte säker. sedan ska vi ställa ut en av våra kattungar. för honom vet jag att det är fösta utställningen. Jag ska hålla upp katten inför domarna. Katten Heter Caddie och han var med i den senaste kullen som jag bloggade väldigt mycket om.
Men oj! jag har inte sagt det än..
Caddies syster ( sweet spot ) blev såld och vi kanske bara behåller caddie i ett år. Det är mysigt med katter.
 
Okej, jag har lite annat att göra på bloggen nu. men jag länkar till våran uppfödarklubbs hemsida så kan ni kolla på gamla och nya katter.
 
 S*Pussels Ragdoll - ComHem   <==klicka 
 
Pöss o kram
 
 
 
 
 
 
 
 
1 MycketBlogg:

skriven

Hejsan Fredda. Skulle du kunna rekommendera min blogg.
Jag har precis börjat att lägga ut bilder på sådant jag ritar.

Skulle betyda mycket för mej tack. MycketBlogg

Svar: Såklart, alla som läser...Gå in på mycket.blogg.se
Fredda

Kommentera här: