snälla,jag behöver smeknamn!

hej ,alla glada,ledsna,arga och kära läsare jag unrar om jag kan få lite hjälp. jag hoppas att ni tar mitt problem på alvar och inte skämtar för mycket...eller,jo skämta lite.
det här har inget med grisar att göra.
jag och min kille...ni vet anton (m) som jag skrev om här under. i förra inlägget.. vi har försöker hitta lite tuffa och roliga smeknamn till varandra. vi har kollat bloggar och annat men inget namn vi gillar har kommit upp.
jag känner mig hjälplös men det är jag ju inte. jag har ju er! ;) jag ge honom ett smeknamn som är personligt.
inte så vanligt som sötnos,sweethart,darling,älskling,raring,sockerbit eller något sånt. vi vill få ett gulligt och roligt namn som samtidigt är tufft. vad kallar du din killle eller tjej? japp  jag vill få tips på smeknamet till mig också.
ni är nog fullaa av förslag. till er som träffat anton...ni vet vad som passar..samma sak med mig!
okej...nu är det lilla inlägget slut.


som vanligt är det jag som skriver
fredrika






ps. glömm inte att kolla in stardorrans blogg www.stardorran.blogg.se
det är hon som har ritat fredda bilden och det finn många andra på hennes blogg!
ses kanske där!

1 leia.e:

skriven

han kan kallas för "vit tand"

2 leia.e:

skriven

eller "white shark" :D

3 fredda:

skriven

nja! jag har en namn som jag inte tänker skriva här

Kommentera här: